Elie Cute

The Disclaimer





Assalamualaikum
Welcome To D'Arfal Blogs. You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Please leave your comment. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits



All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Jamuan Raya....


Friday, September 14, 2012 2:08 AM 0 Atashinci(s)

"Jika sebut pasal raya.. Semua ingat Hari Raya
mesti korang tau siapa nyanyi lagu tu kan.. Hye semua..
Dah lama sgt aku x update blog nie.. siap dh tukar skin baru lak tue.. amacam lawo x..?? hehe Dah penghujung raya nie saja aku nak update Jamuan Raya group Gelis...

Dimulakan kat rumah bos.. serbu rumah dia blah mlm... Menu "Mee Kari, Kuah kacang & Nasi Impit" memang sedaplah mee karinya.. "TERBAIK.." **mcm bodek bos jer nie.. ahaks.. Kitorang g mlm 31 Ogos so bos ada beli mercun & bunga api.. tapi pasang awal lah.. nak tunggu detik 12 mlm lama sgt.. Budak2 sukalah.. aku pun br 1st time tgk dekat2 cam tu.. hampir 2 minit gak lah... Naufal yg takut bunga api pn dah jadi berani...


Selang 2 hari g Umah abg Midi lak.. Menu dia "Laksa, Kuah Lodeh, Rendang Ayam & Nasi Impit".. Abg midi yg masak tu.. mmg sedap gak lah.. Kawasan rumah dia punyalah Luas.. Budak2lah yang paling suka dapat main berlari sana sini..  siap bergambar kat gazebo tgh laman.. Rumah yang abg midi duduk nie adalah rumah family wife dia "kak emy" rumah ni juga jadi "Home Stay".. Kat ruang atas ada banyak keris yang dijadikan hiasan.. Hubby n Paul siap bergambar lagi kat situ.. yealah bukan selalu jumpa keris besar gabak..




Last sekali G umah aku.. & Menu kat Umah aku..Jeng..jeng..jeng.. "Nasi Lemak, Sambal Bilis & Kupang, Sphagetti kuah Pregio Tradisional" mmg aku nak buat lain sikit pada yang lain.. asyik2 nasi impit.. sbnrnya menu tu yang paling senang tuk aku buat.. Alhamdulillah habis.. n turut mendapat pujian.. hehe.. 
Aku bajet sebahagian datang ptg.. sekali semua serbu mlm.. alamat padatlah rumah aku yang comel tue.. bos siap amik air kopi kat dapur sendiri lagi.. ** malu sey.. tapi best.. bos siap bercerita ttg pglmn kerja masa kat jepun dulu... mereka datang kul 8.30 dan balik kul 11.15.. lama kan...

Walaupun ada orang yang aku harapkan hadir tapi x muncul.. aku tetap gembira kerana segalanya berjalan lancar seperti yang dirancang... terima kasih semua..