Elie Cute

The Disclaimer





Assalamualaikum
Welcome To D'Arfal Blogs. You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Please leave your comment. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits



All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Me Myself


Friday, March 23, 2012 8:35 PM 0 Atashinci(s)

 Lamanya aku tak update blog aku yang tak sebulan sekali aku buka nie.. almaklumlah busy bebenor.. hehehe... yang terkini...aku sekarang dah tak duduk ngan family lagi.. dah pindah rumah sewa di Sg Lang.. belajarlah hidup berdikari ngan anak2 dan suami.. tapi mak masih lagi jaga anak2 aku time aku n hbby keje.. adalah 2 kali aku anta pengasuh tapi mcm tak sampai hati lak nak pisahkan cucu n atok neneknya.. biarlah asalkan mereka bahagia...
Dah masuk 2 bulan stgh aku duk menyewa.. rumah aku dengan tempat keja dekat sgt.. klu jalan kaki x sampai 5 minit.. dalam 200 meter..so far dah dapat biasakan diri.. cuma kadang2 kalau hubby aku keje mlm aku balik tido umah banting...kalau x balik apa pula kata mak n abah.. dahlah masa nak pindah hari tu pun meke x berapa setuju..n berlaku juga sedikit selisih faham.. tapi ok dh.. air dicincang takkan putus.. rutin harian aku sekarang dah berbeza.. pagi bangun masak sarapan n g keje.. kalau time aku n hubby keje.. anta anak2 g banting.. tgri balik jengah.. ptg amik lagi... kadang2 terasa juga leteynya.. tp nak buat camna.. dh kewajipan...
Ada orang suggest kat aku anta jer dini tu g tadika.. ada gak betulnya lagi pun aku tgk dini tu bijak budaknya.. cepat tangkap kalau diajar sesuatu.. tp tgklah dulu.. takut akulah yang rushing.. semua nak kena urus.. nasib hubby da juga backup.. syukur sgt2 aku dapat hubby yang memahami dan boleh membantu...  thanks 2 u my love..
Rasanya ni jer dulu tuk hari  nie.. t kalau aku x bz.. aku update lagi...