Elie Cute

The Disclaimer





Assalamualaikum
Welcome To D'Arfal Blogs. You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Please leave your comment. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits



All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Naufal pecahkan cermin pintu...


Monday, March 28, 2011 1:34 AM 0 Atashinci(s)

Kejadian ni berlaku pada 22hb malam...pada hari aku n hubby bawa dia ke hospital di sebelah siang. Masa tu Naufal main kat ruang tamu dengan Dini.. ayahnya tengah isap rokok kat luar n aku tgk tv kat belakang...
Nak dijadikan cerita... si Naufal leh tolak kerusi yg kt ruang tamu tu hingga bucunya kena kat cermin... prang!!!! aku bergegas bangun sbb dengar bunyi kuat dr depan... rupanya cermin tu dh retak...menanti untuk berderai jer... hubby aku yang masa tu da kat luar terpaksa masuk kot dapur sbb takut kalau dibuka cermin tu akan terus berderai....
Esoknya abah terus call cina yang dia bisa wat cermin tuk ganti cermin tu... yealah nak tunggu lama payah pulok nak kuar masuk n yang lebih bahaya dibuatnya berderai time da orang.. risiko... maka terbanglah RM205 untuk tukar cermin n betulkan geril....
Kecik2 cili padi anak ku ini... dalam demam2 cermin dipecahkannya... yang buat aku tergelak.. si dini leh kata "haa sape suruh adik pecahkan cermin..kan rumah kita dah x da pintu"... yealah masa cina t buka cermin yang pecah untuk diganti cermin baru.. loponglah ruang tamu tue...  x pelah Naufal. nak wat camna... nasib baik x pape...